مقالات

خرید اپتیکال برایتنر

خرید اپتیکال برایتنر

خرید اپتیکال برایتنر

 برای خرید اپتیکال برایتنر میتوانید با ما در ارتباط باشید یا از طریق لینک های زیر اقدام نمایید . اما قبل از آن میتوانید اطلاعاتی را درباره آن مطالعه نمایید :
روشن کننده های نوری که در صنعت آن ها را با نام اپتیکال برایتنر میشناسیم دسته ای از پیگمنت های فلورسنت هستند که در محدوده یووی امواج نور را جذب کرده در محدوده 420 تا 460 نور ساطع میکنند . پروسه کردن این ترکیبات مشابه مواد رنگزا و پیگمنت ها به روش های سنتی برای پلیمر انجام می پذیرد .

سفارشتان را ثبت نمایید

    کاربردهای اپتیکال برایتنر

    قبل از اینکه برای خرید اپتیکال برایتنر میخواهید اقدام نمایید نیاز هست که اطلاعات بیشتری را درباره ان به شما ارائه دهیم از همین رو در اینجا در رابطه با کاربردهای اپتیکال برایتنر توضیح میدهیم .

    اصلی ترین کاربرد اپتیکال برایتنر برای پلیمر هایی نظیر پی وی سی , پلی استایرن ,پلی استر و پلی یورتان میباشد . همچنین در پلیمرهای طبیعی این ترکیب اثر سفید کنندگی ایجاد میکند . در کاربردهای رنگی مثل پاستل ها استفاده از اپتیکال برایتنر خلوص رنگ را بالاتر برده و رنگهای خالص و زیباتر ایجاد مینماید .

    بهتر است اپتیکال برایتنر در غلظت های توصیه شده استفاده شود تا بهترین اثر مشاهده شود و از آنجایی که ترکیبات جذب کننده نور یووی یا ترکیباتی که پشت پوشی دارند مانع از رسیدن یووی کافی به ملکول های اپتیکال میشوند حضور این ترکیبات میزان توصیه شدن از روشن کننده نوری را بالا میبرد .

    درباره پلی زون

    شرکت الماس صنعت ایده گستر با برند پلی زون کار خود را در زمینه تامین مواد شیمیایی صنایع مختلف آغاز کرد. این شرکت با بهره گرفتن از نیروهای مجرب و متخصص همراه سعی بر مرتفع نمودن نیازهای صنایع مختلفی چون شیمیایی، پلاستیک، آرایشی-بهداشتی، غذایی، کاغذ و چاپ و … داشته است. هدف اصلی این شرکت تامین به موقع مواد با کیفیت و با بهترین قیمت برای مشتریان خود است.

    درباره اپتیکال برایتنر
    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *