مقالات

مواد شیمیایی صنعتی پلی زون

مواد شیمیایی صنعتی پلی زون

مواد شیمیایی صنعتی پلی زون

مواد شیمیایی صنعتی موادی هستند که ترکیب شیمیایی و ویژگی های مشخص و ثابتی دارند . مواد شیمیایی را نمی توان با استفاده از روش های جدا سازی فیزیکی و بدون تجزیه عناصر و ترکیبات مواد , اجزای تشکیل دهنده آن را شناسایی نمود . مواد شیمیایی صنعتی به صورت ترکیبات شیمیایی , عناصر شیمیایی , یون و آلیاژ میباشند و به طور کلی در چهار حالت جامد , مایع , گاز و پلاسما وجود دارند . مواد شیمیایی صنعتی براساس خلوصی که دارند در دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی هستند .

برای ثبت سفارش وارد این لینک شوید

 

انواع گرید مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی صنعتی پلی زون بطور کلی به دو دسته مواد آلی و مواد غیر آلی تقسیم میشوند . مواد آلی موادی هستند که از دو عنصر کربن و هیدروژن تشکیل شده باشند و اکثر موادی که فاقد این دو عنصر باشند مواد غیر آلی نامیده میشوند . مواد شیمیایی صنعتی در دو گرید خوراکی و دارویی و گرید صنعتی وجود دارد که گرید خوراکی و دارویی از خلوص بهتری برخوردارند و گرید های صنعتی ناخالصی بالاتری دارند .

موارد مصرفی مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی صنعتی با توجه به گرید هایی که دارند در صنایع مختلف از جمله صنایع مواد غذایی , مواد شوینده , مواد دارویی , صنایع نساجی , صنایع فولاد و ذوب آهن , پزشکی و داروسازی , کشاورزی کاربردهای فراوانی دارند .

رسانه پلی زون را در آپارات دنبال نمایید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *